Alla inlägg den 24 september 2013

Av Lovisa Andersson - 24 september 2013 20:40

Vet inte riktigt vad jag ska skriva på bloggen. Är det något ni vill se? Mina djur? Favorit kläder? Bästa godiset? Min sminkning? Asså vad som helst? Kom gärna med förslag!!

Lägger till en bild på finaste LEO!:)

Av Lovisa Andersson - 24 september 2013 15:41

Hej, länge sen jag blogga nu. Men uppdaterade mobilen och appen hade damp den funkade inte..
Men iaf i söndags va jag och min kompis Moa till killarnas studio. Vi väntade där as länge och till slut kom dom. Så sjukt glad, om jag inte haft vetat vart studion va så skulle jag aldrig kunnat sett dom så här mycket. Drar till Stockholm den 25 oktober med, för liksom då fyller jue FEEELLIIIIX år!!

Juste tävlingen i lördags gick väll ganska bra. Första tävlingen ute så jag är nöjd. Nolla i förklassen. sen i lag hoppningen grundomgången fick jag en vägring och en rivning. Efter de gick vårat lag vidare till omhoppningen, fast där blev de inte så bra. Fick två vägringar 2 rivning oh tidsfel. Men ja, vi gjorde vårat bästa. Får bli bättre på nästa tävling!!:)

Presentation

Hej,jag heter Lovisa och är 14år. Jag rider och har en sköthäst.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards